• Zwroty i reklamacje

Podstawą do odstąpienia od umowy oraz do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu.

Zwroty

Każdemu konsumentowi, który zakupił produkt w naszym sklepie online przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru lub wejścia w jego posiadanie osoby trzeciej, wskazanej przez Konsumenta innej niż przewoźnik. Przyjmujemy towar bez konieczności podania przyczyny oraz zwracamy wcześniejsze płatności za towar oraz koszty przesyłki poniesione przez konsumenta przy zakupie, do wysokości najtańszej opcji przesyłki dostępnej w naszym sklepie. Zaznaczamy, że koszt zwrotu towaru jest kosztem konsumenta.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć poprzez wiadomośc email wysłaną na adres: kontakt@metafiranki.pl lub pocztą tradycyjną. Zwracany towar należy odesłać niezwłocznie, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

Adres do nadawania przesyłek zwrotnych: Dekoratornia, ul. Ks. J.Londzina 3, 47-400 Racibórz, Polska.
Uwaga, nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Proszę pamiętać, że zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287) art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Reklamacje
Konsumentowi przysługuje prawo do reklamacji produktu z tytułu rekojmi, w przypadku, kiedy towar okaże się wadliwy. Zgodnie z wolą Konsumenta możemy wymienić rzecz na wolną od wad, usunąć wadę (jeżeli charakter produktu na to pozwala), obniżyć cenę, a w przypadku wady istotnej i odstąpienia konsumenta od umowy, zwrócić środki finansowe w wysokości wartości produktu po cenie zakupu i kosztu przesyłki.

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Konsumentowi. Do reklamacji ustosunkujemy się w ciągu 14 dni od zgłoszenia.

W przypadku reklamacji produktu konsumentom, którzy wybrali przesyłki InPost, oferujemy darmowy zwrot bez potrzeby drukowania etykiety w dowolnym Paczkomacie 24/7. Więcej o tej opcji znajdą Państwo na oficjalnej stronie firmy kurierskiej InPost: https://inpost.pl/szybkie-zwroty.